آیا درمان های جایگزین برای دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمان های جایگزین برای دیالیز وجود دارد

من در دیالیز در حال حاضر و من می خواهم به دانستن اگر هر گونه درمان جایگزین برای من وجود دارد؟ در واقع، این سوال این است که به بسیاری از مردم که در این وضعیت هستند مرتبط است. شما می دانید، دیالیز روش های معمول برای تخفیف علایم نارسایی کلیه است، اما طولانی از لحاظ دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را، تا مردم مشتاق به پیدا کردن بعضی از روش های درمانی جایگزین آن می باشد.
آیا درمان جایگزین برای دیالیز وجود دارد؟
چینی گیاهان دارویی پزشکی بسیار محبوب در سال های اخیر در درمان بیماری های کلیوی است، در مقایسه با طب غربی، آن است که طبیعی تر. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند. بر اساس طب سنتی گیاه چینی، مردم اختراع یک سری از روش های درمانی برای درمان بیماری کلیه، همه آنها می تواند درمان جایگزین دیالیز. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy زبده ترین موثر است، پس از آن در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیمار شکست توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟
در واقع، بیمار توصیه به توقف دیالیز به سرعت، آنها باید به تدریج با کمک روش های درمانی جایگزین شدن از شر آن را دریافت.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای چهار عمدتا تابع، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی. با این چهار تابع، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده آسیب بیشتر شکل، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. شما می دانید مردم دلایل را دیالیز است با توجه به عملکرد پایین کلیه، بنابراین با عملکرد کلیه را بهبود می کردم، مردم می توانند از شر دیالیز به تدریج دریافت کنید.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا تماس با کارشناسان ما در واتساپ به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: